Världens bästa syster fyller år <3
2013-05-11 - 15:03:26

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE TINDRA! 
Nu är du fjortis älskling! 
Vi har bara känt varandra i snart ett år, men det känns som vi har känt varandra hela livet! Vi vet allt om varandra, och det finns INGENTING jag inte kan berätta för dig! Du är min soulmate! Vi tycker precis lika om allt, och du är så underbar!
Min lilla fru! 
Vi har så himla många minnen tillsammans! Som igår/idag när Vi satt och skrek vid datorn, eller med Anna den där dagen när vi gjorde ett program på studsmattan och en skalbagge kom och attackerade oss, eller när vi låg och kollade på hitta nemo med oboy hemma hos dig... Så sjukt många underbara minnen!
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! Det går verkligen inte att förklara!
Om några timmar kommer jag till dej, och vi ska ha det AWESOME!! 

Puss min älskling, du är bäst!!
Vi kommer att vara bästa vänner livet ut.
Jag älskar dej, mer än du förstår♥
 
DU ÄR SÅ SNYGG ÄLSKLING! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback