Q/A
2013-05-08 - 17:05:48

Hej! Tack så jättemycket! 
Det tycker jag verkligen att ni ska göra! Världens bästa sport ! 
Vi går i GC troops, och den föreningen är jättebra!
 
Jag var abslout inte lika vig då som jag är nu.
Jag och Anna (kände inte Tindra då) strechade hela sommaren, och efter, och det gav ju bra resultat. 
Det var ganska svårt, och det gjorde väldigt ont, men klart värt det! :)
Jag personligen tyckte att det var mycket roligare att strecha då, än jag tycker det är nu.
Men jag tror att det är för att vi kunde strecha ute på sommaren, och nu måste man vara inne. 
Men snart kommer sommaren, så då ska jag börja igen.
 
Anna och Tindra kanske har annorlunda svar, men då får dom ta det i ett annat inlägg. :)
 
Hoppas du och dina kompisar blev nöjda med mitt svar!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback