Lycka<3
2013-05-17 - 22:38:10

Hej!
 
Så nu tänkte vi skriva anledningen till varför vi var så himla lyckliga! Det är nämligen så att vi ska få gå på träning med Heroes! Alltså när jag och Daniella fick reda på detta blev vi helt ÖVERLYCKLIGA! Jag (tindra) Ringde Daniella och bara skrek! Det var den bästa dagen i våra liv! Vi är så sjukt tacksamma att vi har fått den här chansen! Ahhhhhhhhh jag längtar! Vi har kämpat så mycket för detta och äntligen! Vi älskar cheer det är allt vi gör och att få denna chansen är otroligt! 
 
Det är ju absolut inte säkert att vi har en plats i laget till hösten, men vi hoppas verkligen det, och vi ska göra ALLTALLTALLT för att få en plats! Vi kommer träna HELA sommaren och detta ska bli så himla roligt!
Är heeeeeelt sjukt glad just nu, och tack så jättemycket Mina och Saga! Vi älskar er och ni har gett oss en chans vi ska ta vara på!
 
Pusssssss

Mina och Saga!<33333333333
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar ni att ni ska gå på heroes öppna träningar?

2013-05-18 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback