Jag försöker le ändå
2013-05-13 - 18:14:09

Hejhej!

Min dag har inte varit jättebra. Imorse hände det en massa saker, så jag var ledsen, hade bråttom och hann inte äta frukost. Sen var jag hungrig och trött hela dagen i skolan, men jag fick B på franskaprovet, så det var ju lite kul. Haha. 
Sen blev jag ledsen igen, för ja, det hände lite grejer med pappa. Men det är bra nu. 
 
Nu har jag iaf kommit hem till pappa.
Han hämtade mej och Anna på skolan, och så åkte vi till sjukhuset för att kolla om jag kunde få kryckor. 
Men nu har jag lånat av min faster istället, så imorgon blir det en sko. Haha ;)
 
Nu sitter jag vid datorn, och ska äta middag om en stund. Sen blir det B&J och duscha. 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback