10 sanningar
2013-05-20 - 13:14:00

Jag tappar min mobil hela tiden, men har aldrig skal.. Så dum är jag.

Jag använder mitt Juicy set heeela tiden! Så himla värt pengarna! 
 
Jag har ganska dåigt självförtroende...
 
Jag hatar att lyssna på musik med dåligt ljud. Usch, då vill jag hellre inte lyssna alls.
 
Mina bästa vänner betyder allt för mig.
 
Om jag har duschat på kvällen och somnar med blött hår kan jag absolut inte gå någonstans utan att platta det! Heeeelt kaooooosssss !
 
Jag har jättesvårt att gå utan smink, känner mig jätteful då.
 
Innan jag går och lägger mig har jag typ en tvångstanke att jag måste stänga ner alla program på mobil innan jag somnar, men jag kan inte stänga ner väckarklockan och inställningar, eftersom att jag har ställt en klocka, och satt på stör ej, och då tror jag att dom kommer stängas av... Hahah
 
Mitt hår blir tovigt jättelätt, men jag vägrar att klippa mej.. 
 
Cheerleading är verkligen mitt liv! Det är det hela mitt liv handlar om just nu, och jag skulle inte kunna leva utan det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback