~ JUST NU ~
2013-03-28 - 20:40:00

Hejhej,
 
Nu har precis kommit hem från träningen, 2 och en halv timma idag! :D  Det jag skulle berätta är att tyvärr kom inte Invaders ( vårt cheerleadinglag ) vidare till RM, men vi är bäst ändå, älskar er <3
 
Då fick jag frågan om jag ville börja i Heroes, som är ett lag över Invaders, och om jag ville följa med dom till RM! Jag blev verkligen jätteglad, och svarade ja! Så nu ska jag till ett ställe nära Stockolm i maj och tävla med Heroes! Var på första Heroes träningen idag, och det var jättekul och alla var snälla! <3
 
Så det var det som hände igår, och varför jag blev så glad ! <3
 
Jag kommer inte att sluta i Invaders, utan är med på träningarna där varje lördag <3
 
 
<3 Cheer forever <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du åka med Heroes till RM? Har någon slutat eller är någon skadad? Ska du vara topp då?

2013-04-01 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback