I <3 U
2013-03-20 - 22:53:00

Hejhej,
 
Idag har vi haft mycket fler läsare än vanligt! Känns jättekul, och man bli mycket mer peppad att blogga när man ser att det är nån som läser! Jag ska ta mig lite tid och kolla igenom hur vi bloggade i början, och se om det är bättre / sämre. Är det bättre eller sämre blogginlägg nu, eller för ett tag sen?
 
Vi vill bara göra bloggen bättre, även om det ibland är svårt att veta vad man ska skriva om. Men jag tycker att det är väldigt kul att blogga, och om jag hade slutat, så tror jag att jag hade saknat det väldigt mycket!
 
 
^^Konstig bild, men kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker det är jättebra nu! Men den bästa perioden vr nog ändå när ni hade bloggschemat! :)

2013-03-21 @ 16:07:33
URL: http://www.nattstad.se/idaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback