FÖDELSEDAGSPRESENTER
2013-03-19 - 22:04:38

Fick en fråga om vad jag fick i födelsedagspresent, så då tänkte jag visa det nu.
 
 
 
Mina födelsedagspresenter blev:
 
4st Victorias secret parfymer
Skärp med "nitar"
Blå - gröna Nike pros
Sminksaker :D
Presentkort frölunda torg
Palladium, svarta höga
Täcke
Replay Tvål
Replay Parfym 
Bra handkräm
Göra om mitt rum
En ny säng
3 halsband, kunde inte ta bild men de var jättefina!
Kan ha missat nåt, men det var ungefär det!
 
Ingen aning vilken ordning jag skrev sakerna, men ni förstår nog! :)
 
Jag blev jättenöjd, och det var en jättebra födelsedag. <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Vart är nike pro shortsen köpta? Har letat ihjäl mig efter dem haha men har fortfarande inte hittat :) Kram

Btw din scorp har blivit grymt mycket snyggare. Kör oversplits mycket och du kommer snart att ha en snygg needle <3

2013-03-20 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback