Bättre..
2013-03-12 - 15:56:47

Hejhej,
 
Mår äntligen lite bättre! Inte lika förkyld, och lite piggare! Så som det ser ut nu så kommer jag gå till skolan imorgon. Händer saker imon så det vill jag ju inte missa! Men det är väldigt skönt att känna sig lite bättre, verkligen!
 
Har pratat med folk från skolan, och jag saknar er älsklingar! Ni är bäääst :*
 
Nu väntar jag på mamma, hon köper läkerol. Typ den enda haltabletten jag gillar. Fast grejen är att alla är goda, typ vicks och såna. Dom är goda, men om jag har sånna så äter jag dom inte. Typ tror att dom ska vara äckliga, fast dom inte är det. nej jag vet inte.. !
 
Ursäkta alla bilder, som inte har nåt med inlägget att göra, men jag har inget att lägga ut nu när jag bara är hemma<3
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker faktiskt att det är väldigt fint när man lägger upp en bild på sig skälv efter inlägget sådär! Det blir typ lite mer personligt då.. Haha! Nä, jag vet inte, men jg gillar det iallfall!

2013-03-12 @ 16:13:59
URL: http://www.nattstad.se/idaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback