About tomorrow
2013-03-22 - 16:36:48

Hejhej!
 
Idag har jag kollat på fyra avsnitt av Gossip girl, ätit lite, smsat, pratat i telefon osv.. 
Jag gjorde också ett fotbad till mej själv, åh gud vad skönt det var. Vi har köpt ett sånt med typ bubblor, och grejer so slipar av död hud? Haha;)
 
Jag mår iaf bättre idag, och hoppas på ännu bättre tills imorgon. 
Snart kommer pappa och syskonen hem, och så ska vi till farfar för att han fyller år. Grattiiis :)
Sen efter det så kör pappa mej till Anna, och så är Tindra där också! Mysigt! Har ju inte träffat dom på typ 3 dagar, och det är mycket för oss;)
Om ni undrar varför jag kan åka till Anna, men inte vara i skolan, så är det för att Annas mamma ska köra till bussen som går till Borås imorgon, ungefär 20 över fem, och jag bor en bit ifrån Anna hos pappa, så jag måste vara där på morgonen. That´s why! Och jag kan ju lika gärna vila hos Anna som hemma. Har typ ingen feber så jag smittar liksom inte :*
 
Som jag skrev, så går ju bussen till Borås väääälllddiiigggtttt tidigt, så det blir att lägga sig tidigt ikväll.
Sen får vi ju se när vi somnar, haha.
Vi ska upp kanske kvart i fem,,, oherregud, det kommer aldrig att gå..
Men det är faktiskt oftast lättare att gå upp när det händer något kul! Ibland är man inte ens trött! 
 
Känner att detta blev ett väldigt långt inlägg, så jag skriver mer sen istället!
 
Puss:*//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback