VS Body Mists
2013-06-15 - 14:58:49

 
Fick en kommernar om att jag skulle visa mina body mists och skriva vad jag tycker om dom, så då tänkte jag göra det!
 
Sheer Love - Luktar jättegott, en av mina favoriter! Man kan tröttna på den lite om man använder den varje dag, men annars gillar jag den jättemycket!
 
Vanilla Lace - Luktar ganska starkt ( på ett bra sätt ) Den håller längre än de andra, och luktar mycket vanilj. Den luktar jättegott!
 
Pure Seduction - Luktar lite jordgubb, brukar inte alltid gilla det, men i detta fallet är det bra! Håller ganska länge, så den är också bra!
 
Love Spell - Luktar jättegott, men håller inte jättelänge. Svårt att förklara vad den luktar, men ganska sött. 
 
Strawberries and champagne - Luktar gott den också, men den är den jag tycker minst om.   Luktar ungefär som den heter.
 
Tack för din kommentar, hoppas det var okej svar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack!

2013-06-15 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback