TLC
2013-06-12 - 22:21:00

Hej!
 
 
Nu sitter jag hemma och har tittat på cheer perfection! Så himla bra! Haha mammorna där är ju sjuka! Nu är det slut och jag sitter och tittar på Honey boo boo! Måste bara säga att TLC har dom roligaste programen helt klart!
 
Idag var jag, Daniella och Anna med Nestor, Gustav, Frida, My och Matilda! Haha det var jättemys! Bara lite synd för jag hade jätte ont i halsen imorse när jag vaknade, jag tror det är ifrån festen igår :/ men det är inte så mycket att göra åt, just nu har jag ont i halsen, huvudet och så är jag snuvig i näsen! Blääääää! :( Anna och Daniella mådde också dåligt idag! Mina små älsklingar :'( Ni får krya massor!<3
 
Puss<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback