Pooldag
2013-06-28 - 14:46:20

Idag har vi vart vid poolen hela dagen hittills. Senare ska vi kanske iväg, men vi får se! Har inte kunnat blogga tidigare idag, eftersom det är lite svårt med internet när jag är i Spanien.

Men detta är näst sista dagen... Har resten av idag, och imorgon. Sen på söndag åker jag hem till Sverige igen. Känns både bra och dåligt... Saknar många där hemma, men samtidigt är det så bra här!
Så idag och imorgon ska jag sola, sola, sola, för att få den sista brännan!

Hoppas att Daniella har det asbra i London!!! Hon verkar inte ha båt wifi, för jag har inte fått tag på henne! Så det ät därför hon inte bloggar!!! Men hoppas verkligen att hon har roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback