GLAD MIDSOMMAR
2013-06-21 - 20:01:29

Hej!

Just nu funkar internetet så jag ska skriva här varför jag inte bloggar. Fick även en kommentar från en som undrade.

Jag är på landet just nu, och internetet funkar INTE ALLS! Jag har försökt som en galning ska ni veta, men det funkar inte! Ååh saknar det, och er så mycket!
Men nu vet ni, och jag hoppas att ni förstår!

Men
GLAD MIDSOMMAR !
Har ni haft en bra dag fast det har regnat? Jag är ju somsagt på landet, och vi har haft en mysig dag med midsommarmat och dans osv.
Och nu ska vi snart äta middag, kött, klyftpotatis och bearneisesås:) goottt:)

Men nu vet ni iallafall varför jag inte bloggar.

Puss mina älsklingar ! //Daniella


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tjejer 99:or eller 98:or

2013-06-21 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback