Bert Karlssons place
2013-07-01 - 08:32:55

Det blev bestämt väldigt fort, så det är därför jag inte har berättat det för er.

Idag ska jag till skarasommarland!
Ska bli jättekul, äääälskar att bada..hihi
Men vi ska åka snart, så vi är där nästan när det öppnar.

Det är ju inte världens bästa väder, men det skulle tydligen vara bättre där.
Lite sol, lite moln, men inget regn.
Inte huuuur varmt som helst, men helt ok.

Så som ni förstår kan man ju inte blogga medan man badar, så uppdateringen blir inte den bästa.
Men om vi har täckning, (skulle vara väldigt konstigt om vi inte har) så kommer jag såklart att blogga när jag är i stugan på kvällen.
Vi ska alltså sova där en natt:)

Pussssss//Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback