SOMMAR 2013
2013-01-02 - 22:07:00

 Åååh jag längtar så sjukt mycket till sommaren 2013!
Vi ska göra massa cheergrejer i vattnet och på studsmattan, ta fina bilder, bada, bli bruna och massa mer! 
Vill ha sommar nuuuuuu!
 
Det känns som att man inte njuter tillräckligt när det väl är sommar, men nu när det är vinter så längtar man jättemycket! Hatar vinter, allt är kallt och grått och man är bara på allmänt dåligt humör!
På sommaren är alla snygga och glada och allt känns kul!
Jag är verkligen ingen vintermänniska, typ smälter av snön... Haha nej men jag fryser JÄTTELÄTT, och det är väldigt jobbigt, för då måste jag ha typ 70000 tröjor och jacka, men då känner jag mig som en zombie.. 
Hahah vilka stora problem jag har. Nej tänk på barnen i Afrika.
 
//Daniella
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback