Q/A
2013-01-06 - 13:21:12

1. Pizza eller hamburgare? Hamburgare
2. Humör just nu? Ganska bra
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista? Nån dansskola
4. Tar du droger? Klart. Nej de gör jag inte
...5. Kläder just nu? Cheerleader Unitedtröja och svarta jeans
6. Vad sa du senast: Kan jag få min mobil, måste kolla nummer 9 i kontaktlistan?
7. Är du allergisk? Ja
8. Fisk eller badkruka? Det beror på
9. Hur många kuddar sover du med? 2
10. Favoritväder? Sol och varmt
11. Spelar du nåt instrument? Nepp
12. Vem ringde dig senast? Linnéas pappa, haha
13. Sparare eller slösare? Olika
14. Tror på liv på andra planeter? Haha ja....
15. Hur många kan du lita på? Typ 7
16. Tror du på liv efter döden? Nej
17. Framtidsdrömmar? Bo i USA
18. Gillar du nummer 7 i din kontaktlista som mer än kompis? JA! Vi är gifta
19. Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2-3
20. Bio eller promenad? Bio
21. Är du kittlig? Ja....
22. Snarkar du? Nej
23. Stjärntecken? Jungfru
24. Rädd för insekter? JA
25. Äckligaste insekten? Spindel och en som jag inte vet vad det är, men jag drömde om den
26. Största sorgen du har haft? Privat
27. Det här är jag bra på? Säga ifrån, haha
28. Höger eller vänsterhänt? Vänster
29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar och vara osynlig
30. Vad vill du jobba som? Ingen aning
31. Chips, morötter eller godis? Godis
32. Är du ledsen just nu? Nej
33. Skriver du dagbok? Ibland
34. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag vill ha städat, men det händer inte så ofta
35. Gungar du på stolen? ja
36. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej
37. Vilken hand håller du gaffeln i? vänster?
38. Är du rädd för blod? ja
39. Saltar du på maten? det beror på?
40. Gillar du att sjunga? ja
41. Anser du att du är stark? JA
42. Brukar du sola? på sommaren, ja
43. Vad gör du om du får hicka? hickar
44. Använder du knark? nej
45. Kaffe, te eller inget? ibland kaffe, ibland te, ibland inget
46. Har du en besatthet? vet inte?
47. Vilken färg har dina skor? just nu svarta
48. Fotboll eller basket? nej..... Basket kanke?
49. Vem kramade du senast? Mamma
50. Din favoritlåt? Vet inte
51. Bär du på en stor hemlighet just nu? Ja
52. När vaknade du i morse? Av väckarklockan klockan tio
53. Gillar du hästar? njaa
54. Vem hade du velat träffa just nu? många
55. Vilket är det bästa året hittills? 2012 tror jag
56. Är det nåt du absolut inte äter? fiskbullar och blåbärssoppa
57. Vad åt du senast? macka
58. Har du en blogg? ja
59. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
60. Göteborg eller Stockholm? stockholm
61. Var vill du bo? USA
62. Vad ska du göra idag/ikväll? Vara med Linnéa och familjen tror jag
63. Vad drack du senast? Oboy
 
 
Ja, nu vet ni lite om mig:)
 
//Daniella:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback