nyårslöften!
2013-01-01 - 23:03:00

 
Hej
 
Tänkte skriva upp alla mina nyårs löften!:) se om jag håler dom nu!
 
Cheer
 
Gymnastik:  1. Flickis
                    2. Rondat med mer axeltryck
                    3. Handstående nedrullning
                    4. Längre handstående
                    5. Handvolt
 
Vighet:        1. Spike
                   2. Split
                   3. mer överspagat än vad jag redan kan
                   4. Helrak scale
 
Hopp:         1.Toe
                   2. Pike
                   3. Front
 
Bygg           1. Säker extension
                   2. Snygg cradle
                   3. Säkrare lib
 
Stil
 
Kläder:       1. Lite mer nogran
                  2. Mer genomtänkt
                 
Smink/hår: 1. Mer tid på morgonen att fixa mig
                  2. oxå mer genomtänkt
 
 
Random
 
                  1. Inte äta godis
                  2. Höja mina betyg
                  3. Plugga mer
                  4. Äta nyttigare
              
Ja det var nog allt:) har nog glömt nått men ah<3
Puss från tindra<3
 
          
 

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hello nice blogg du har kolla in i min nya blogg kommentera också så jag blir jätte glad ha en fin Day kram

2013-01-02 @ 10:13:30
URL: http://johannaafrikanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback