KOMMENTAR, BARA INTE OKEJ!
2013-01-20 - 15:46:25

 
Fick den här kommentaren, och tycker inte att det är okej.
 
Förstår inte du att jag har känslor, att jag blir ledsen? Jag lever med det, och det har du inget med att göra.
Jag blir ledsen om nån gör så. Jag blir inte ledsen om en kompis frågar, för det är helt okej, men du, som förmodligen inte ens känner mig kan inte fråga.
 
Om du hade velat veta, hade du åtmisone inte behövt skriva anonym. Du kunde skrivit hela kommentaren på ett helt annat sätt. Vadå kaxig? Man kan inte bara fråga så!
 
Jag tänker inte svara på varför, och vem vet, en dag kanske jag gör det. Men isåfall är det för att JAG vill, inte för att jag får en kommentar, som jag tycker är elak.
 
Jag kan inte hjälpa det, det är inte mitt fel, och just nu kan jag inte göra någonting åt det. Det är inte precis kul, och jag vill inte ha det så. Men vad ska jag göra. Det är inte mitt val. Jag kan må skit, och folk stirrar. Dom frågar anonymt som om det är helt okej. Men för mig är det inte det. Och jag bli bara så sjukt ledsen.
 
Jag är stolt över mig själv ändå, och jag har kompisar som bryr sig. Tack för att ni finns <3
 
//Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker det är JÄTTE fint på dig!

När jag först träffade dig var jag avundsjuk på ditt utseende och jag ville ha en sån näsa. Tycker iallafall att du är jättefin!

Kram <3

2013-01-20 @ 16:11:46
Postat av: Filippa/syster

Jag tycker du är JÄTTE fin!!!!!!!! Och jag älskar dig!!!! <3

2013-01-20 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback