GODNATT
2013-01-06 - 23:22:05

Hej på er alla fina läsare!
 
Vi bloggade jättedåligt i några dagar och det syndes på statistiken! 
Men nu, har vi börjat blogga mer och idag har vi 90 unika! Tack så jättemycket!
 
Imorgon är sista dagen på lovet, och den ska jag göra så bra som möjligt! Ska vara med Tindra hela dagen så det klart att den blir kul!
 
Orkar verkligen inte börja skolan igen, om man tänker på typ teknik, fysik, matte, plugg osv... 
Och våran första lektion är matte! Seriöst!? Vill dom att vi ska dö eller? -.-
Men samtidigt vill jag börja igen, vill ju träffa alla underbara<3
 
Men nu ska jag sova, ska ställa klockan på halv tio imorgon.... JÄTTETIDIGT för att vara mej!
Menmen, då äter jag frukost, fixar mig och så drar jag till Tindra:) Efter en stund går vi nog hem till mej:)
 
Puss på er! //Daniella:*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback