Sjuk...
2013-02-04 - 11:31:45

Idag är jag hemma från skolan..
Igår skrev jag ju att jag inte mådde jättebra, och ja, jag blev sjuk. Jag har inte feber eller så, så det går säker över ganska fort, men ja. Jag är förkyld, ont i huvudet och känner mig konstig. Igår hade jag lite feber också, så nåt är det ju. 
 
Så nu slappar jag bara och ligger och tittar på tv och smsar. Det roliga är att Daniella också blev sjuk idag, vi smittade säkert varandra. Så båda är hemma... Men då har jag ju nån att smsa med hela tiden. Det är några andra i klassen som också är sjuka idag, tror vi var sex stycken i klassen som är sjuka. Så det är ju ganska många!
 
Men nu hoppas jag att jag ska må bättre, så jag kan komma imorgon. Saknar alla vännerna redan !<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback