OMG JAG DÖÖR
2013-02-05 - 18:46:36

Hahaha! Hittade min och Daniellas gamla blogg, och det kom så mycket minnen, osv.... Bloggen är ifrån innan sommarlovet, när vi INTE gick på Kvarnby... Kvarnbyskolan är (enligt mej) myycket bättre skola. Men det som fortfarande är jobbigt med att byta, är att det finns några från den gamla klassen, som jag saknar sjukt mycket! Ni vet vem ni är!
 
Jag trivdes inte så bra på min gamla skola, även om jag hade några väldigt bra vänner, som jag verkligen saknar, så behövde jag byta!
Men nu trivs jag jättebra, och alla i klassen är jättesnälla. Älskar klassen, och har fått jättebra vänner!
 
Men tillbaka till den gamla  bloggen, det var alltså innan sommarlovet, och jättekul att se nu. Själva bloggen är ganska dålig, och det var lite bilder, men jag hittade några, så enjoy!<3
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback