Hemma
2013-02-13 - 16:25:07

Hejhej,
 
Nu är jag hemma efter en lång dag på stan. Egentligen så har ju typ bara halva dagen gått, men jag har varit uppe så länge och hunnit med så mycket, så då känns dagen jättelång, haha.
 
Men såhär var min dag:
 
Först åkte vi till Nordstan, gick runt där en stund, och gick sen och bokade biobiljetter. Medan vi väntade på att bion skulle börja, gick vi och åt lunch. Jag åt en mozzarella och pesto macka, som var "grillad" eller vad man ska säga. 
 
Sedan gick vi och tittade på bion. Den var bra, men man typ visste vad som skulle hända i förväg, lite så ;)
Men filmen var ju lite smårolig ändå, så det var väl bra. 
 
Efter det gick vi till Tessie, och där handlade jag en sak, (som jag visar i en video sen)
Sedan gick vi tilbaka till Nordstan, och jag handlade på H&M och Gina Tricot!
 
En lyckad dag med farmor!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bassekoooven <3

Skaffa nattstad om ni får 500 läsare så kan ni skriva en läng till nattstadbloggen som sista inlägg och en länk i den nya som leder till bloggen på blogg.se :) <3 Bara ett tips ;)

2013-02-13 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback