Hejhej!
2013-02-11 - 17:03:02

 
Vet att jag säger att jag är trött på vintern, vilket är sant. Men nu när det är vinter, så får man ju göra det bästa av det :) 
 
Nu har jag precis kommit hem, var nere i centrum en stund, och nu ska jag väl bara ta det lungt tills middagen. Ska äta Tikka Masala, för er som vet vad det är. Nää. men det är typ kyckling, ris, och nån speciell sås. Så det blir gott. 
Hoppas ni har haft en bra dag, och att det fortsätter så ;) 
Efter detta ska ja börja fixa lite andra roliga inlägg, tså kom tillbaka!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Är det med sån där röd sås typ? Med mandel i.. Haha ;)

Svar: Nåt sånt ja, fast vi har ingen mandel ;) Haha <3
cheerbesties.blogg.se

2013-02-11 @ 19:36:54
URL: http://www.nattstad.se/idaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback