hej
2013-02-15 - 16:34:19

Hejhej
 
När jag kom hem från Anna förut så kollade jag på några avsnitt av Sex and the city, och sen gick jag och Filippa (lillasyster) ner till Ica, och handlade lite godis och så. :)
Och snart ska vi äta tacooos :D
 
Vi hade väldigt kul igårkväll! Vet inte riktigt vad vi gjorde, men något var det, haha.
Lite blandade känslor också, ena stunden gråt, och andra stunden skratt.. Jag och Anna var lite känslosamma.. haha :*
 
Träningen var också väldigt rolig! Har inte skrattat så mycket nånsin typ... 
Vi satte dom byggen vi skulle, och fick cradla :)
Allt gick bra förutom att jag typ vred om handleden, Tindra och jag fick en smäll på munnen, vi tappade Anna (förlååååååt).. japp.
 
Men ni får ha en superdupermegabra, så hörs vi sen! 
Puss/Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback