Godmorgon...
2013-02-13 - 08:12:59

Heej,
 
Nu har jag redan varit vaken i en timma.... Jag gick upp då för att jag skulle till farmor och farfar idag.Så det blir mysigt! Men just nu är jag förtfarande trött, och skulle säkert kunnat sova ända till tolv egentligen, haha. Men nu är jag här, så det är gött. :)
 
Idag så ska vi gå på stan, hoppas att jag hittar nåt kanske. Gå på lunch tror jag, och kolla runt lite i butikerna, hoppas jag hittar nåt!
Sedan ska vi gå på bio också, inte exakt bestämt vilken film vi ska se än, men det blir nog bra!
 
Hoppas ni också får en bra dag! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bassekoooven <3

Men vafaan Anna! Du e ju så himmla vacker! :) <3

2013-02-13 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback