LITE OM MITT LIV
2013-04-15 - 13:35:00

O ÅR - Föddes, gissa vart? Kan ta det i ett inlägg annars.
Flyttade också till Japan, och bodde där i ett år.
 
1 ÅR - Flyttade hem från Japan, till Lindome, där jag fortfarande bor. 
Gillar inte Lindome så jättemycket, men ibland är det bra.
 
3 ÅR - 
 
5 ÅR - Bröt armen, när jag skulle hoppa baklänges från en gunga :')
Träffade Daniella <3
 
7 ÅR - Flyttade tillbaka till Japan, bodde där i två år.
 
9 ÅR - Flyttade hem igen, och träffade Daniella för första gången på ett år. Hur klarade vi det?!? ( Hade åkt hem på somrarna)
 
10 ÅR - Började på Almåsskolan, första året trivdes jag ganska bra, men sen var jag inte nöjd, och efter 4:an 5:an och 6:an på Almås bytte jag till Kvarnby.
Träffade Tindra när vi hade musikprofil på Elvens val, men vi umgicks inte efter skolan och sånt då <3
 
13 ÅR - Bytte till Kvarnbyskolan, lärde känna massa fantastiska personer. Det var också då jag lärde känna Tindra på riktigt! <3 Började i cheerleading!
 
14 ÅR - Jaa, mitt liv nu. Går på Kvarnbyskolan, har världens bästa kompisar, älskar cheerleading och jaa, just nu är det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback