THE REEF
2012-12-25 - 18:27:32

Som Daniella skrev i det förra inlägget, Ska bli så sjukt roligt! Har vart där en gång förut, men det kommer att bli tio ggr så roligt med bästavän! Vi ska ha sjukt kul, och jag kan inte vänta! Byebye Sverige :)
Gå in på www.thereef.se , sär finns det mer bilder ! <3 Kan verkligen inte vänta, najs med en liten resa till danmark:) Fick ju veta detta idag, och trodde inte det skulle gå, men man vet ju aldrig, ellerhur? SÅ nu är jag a happy girl! Älskar dig bästavän! //Anna

Kommentarer
Postat av: IdaIdis

Hej! Jag är kanske lite efterbliven, men jag fattar inte vad the reef är?

Svar: Det är typ ett badhus i Danmark!
cheerbesties.blogg.se

2012-12-25 @ 19:49:10
URL: http://www.nattstad.se/idaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback