MIN DAG
2012-12-30 - 22:00:12

Tjatjaa:*

Ååh är så himla trött! Har gått runt och mysit mitt juicyset halva dagen, älskar det! så gosigt!
Sov ju över hos Anna igår, så på morgonen fram till 12, så va jag hos henne och åt frukost, pratade osv. 
Sen klockan 12 då, så hämtade mamma mej, vi åkte och hämtade mina syskon och stack till freeport och handlade, sen till Kungsmässan. Vi skulle ätit Mcdonald´s men vi åkte hem och åt nudlar ist, haha:)
 
Sen har jag bara varit hemma, smsat/chattat med massa goa personer, Anna, Jesper, Tindra, Elin och Linnéa, bloggat, ätit godis och bara chillat.
 
Men sov så dåligt i natt så är sjukt trött nu..
Ska ta en ansiktmask, duscha och sen sova tror jag. Så detta blir nog sista inlägger från mig idag.
 
Puss på er//Daniella<3
 

Kommentarer
Postat av: anonym

ni är sååå jävla söta!!

Svar: åh tack!
cheerbesties.blogg.se

2012-12-30 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback