Gabi Butler
2012-12-03 - 21:42:30

Hej på er! JAg har inte kunnat blogga mycket på senaste tiden för att jag tappade bort laddaren till datorn! :'D Men nu har jag hittat den, så bättre uppdatering från och med nu :)
 
Just nu så har jag precis strechat, körde spagat, bow and arrow, scorpion osv. Det var riktigt kul och jag lägger ut bilderna senare ikväll!
 
Nu tänkte jag göra ett inlägg om en cheerleadingförebild som jag har:
 
Gabi Butler
 
Hon har blivit så bra även om hon inte är så gammal, hon är jättevig, hon kör partnerstunt och hon är grym på tumbling. Hon är ganska känd, så om man är en cheerleader så vet man ofta vem hon är, inte alla men många!
 
ÖVERSPIKE! 
bildwebbadress: athletesinbows.tumblr.com
 
 
 
Bildwebbadress: http://www.thecheerleadingagency.com/images/Gabi_Butler.jpg
SÅÅ GRYM!
 
Hon är jättegrym, kolla in henes videos på youtube!
 
Hon heter: Gabi Butler :) 
 
//ANNA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback