ÅRET SOM GÅTT
2012-12-30 - 21:44:53

Alla gör detta, och jag tycker det är kul att läsa andras såna här "året som gått" inlägg, så här får ni se mitt, Annas år. 
 
JANUARI:
Den terminen gick jag fortfarande på Almåsskolan, innan jag bytte, så därför så var ju mitt liv väldigt annorlunda då.
Hände inget speciellt vad jag kan komma ihåg, men jag började skolan igen efter jullovet osv.
Jaag var inte nöjd med den skolan, så jag är sjukt glad att jag bytte. Jag saknar några underbara personer som gick i den klassen, det är ju alltid tråkigt att lämna folk. Men jag har fortfarande kontakt med dom, även om jag hade velat ha mer.
 
FEBRUARI:
 
 
 
 
MARS:
Mars var månaden som jag fyllde 13, tonåriiing! Haha. Gick på Hard rock cafe på födelsedagen, och hade släktkalas. :)
 
^^URSÄKTA DEN DÅLIGA BILDEN, ENDA JAG HADE :(
 
APRIL: 
 
Fyllde brorsan år, och det började bli lite varmare. Var uppe på landet och firade påsk med släkten, mysmys :)
 
 
MAJ: Pappa fyllde år, grattis på dej! Jag fick reda på att jag kom in i Kvarnby musikklassen, fatta va glad jag blev! Jag och Daniella öppnade samtidigt, och vi började skrika! Jag fick också reda på att jag förmodligen var med i Invaders! :D Lycklig månad! (Det var inte 45 dagar kvar i maj, det har lagts till senare)
 
JUNIII: SKOLAVSLUTNING! Så gött! Vi har lite roliga kläder påå oss, men vi var med och dansade, så det är därför :) 
31820.jpg
I juni åkte vi också till Grekland! Det var riktigt kul och varmt :) och det var extra kul efterssom vi var där med kompisar! Jag hade sjukt bra där, och det var andra gången vi åkte till det stället :)
10804680.jpg10804210.jpg10803880.jpg
 
JULI: Daniella följde med till mollösund, vårat sommarställe. Det var en av dom roligaste veckorna på hela sommarlovet, och det måste göras om! :*
 
AUGUSTI: Började bli lite nervös inför Kvarnby, hur det skulle bli osv.
Började på Kvarnbyskolan, sjukt kul! Klassen är gryym!
Spräckte också min mobil första dagen i skolan :(
 
SEPTEMBER: Cheerträningarna började komma igång, och det var i september eller sen augusti som jag fick en säker plats i invaders, happy girl! 
OKTOBER:  Mamma fyllde år, grattisgrattis! Vi hade också byggläger med cheeren och det var grymt kul!
Senare i oktober var det skolfoto, var sådär nöjd i år. :/ <3
NOVEMBER: Klarade min första flickis den 29:onde november. Det var riktigt kul!
I november hände inte så mycket speciellt annars för mig :)
DECEMBER: Jaa, näst sista dagen idag. Det har varit julafton, mysmys!
 
 
Detta året har varit grymt, eller mest den andra halvan <3 ´Älskar er alla som har funnits för mig detta året! Hoppas att detta året 2013 kommer bli grymt! Det tror jag också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback