SHIT HAPPENS
2013-03-05 - 17:28:43

Hejhej!
 
Har varit hos Tindra en stund med Anna och Tindra och pluggat lite, ska fortsätta hemma nu...
Samma som alltid.. Fick massa glosor tills på fredag nu också, jaaaaa, åh vad roligt..
 
Men jag ska berätta om min lyckade dag då.
 
Morgonen: Jag vaknade när bussen redan hade gått, och hade typ 23485474545 missade sms och samtal  av Tindra, Anna och mamma.. Fick göra iårdning mej på typ 15 min, men fick som tur var skjuts till skolan, och kom preeeciiiis när vi började.
Och när jag väl hade kommit dit satte jag mig vid Linnéa, Anna och Tindra och började gråta för att jag hade så ont i ryggen, och var så stressad.
 
Dagen: Vi hade musikprov, och ALLT hade typ ramlat ur mitt huvud på morgonen, så min lunch gick åt till att plugga musikhistoria. Vi fick ca 15 min att äta, och maten var inte god.
Sen när allt var över så var jag bara på pissdåligt humör.
Så kom jag hem till Tindra, och vi skulle precis börja ta kort, då min pappa ringer och säger att han tydligen ska hämta mig om 10 min.
Så vi får skynda oss ut och ta några snabba bilder tills han kom.
Sen när jag är hemma hos pappa märker jag att min dataladdare är hos mamma... Så vi får åka tillbaka och hämta den, eftersom att jag måste plugga.
 
Så ja. Not my day om man säger så...
 
Men jag hoppas verkligen att eran dag har varit bättre, så hörs vi sen:)
 
Puss//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback