Ryggen
2013-03-30 - 13:02:13

Tjaaaaa
 
Nu är jag hos mormor och morfar, och ska snart äta mat. Det ska bli gott, tror jag, hehe;)
 
Som Anna skrev förut, så är det ingen träning idag. Det är ju synd eftersom att det är kul att träna. 
Men jag kan ju inte träna, för att jag har så ont i ryggen. 
Om det är någon som undrar varför jag ar ont, så var jag hos doktorn, som sa att jag hade "kompression mellan kotorna", vilket är typ att mina kotor har tryckt ihop sig, för att jag har lyft fel. 
Det är t.ex i byggen, så har jag fel hållning, jag svankar jättemycket. Och jag har gjort det länge tror jag, men har inte vetat det.
Jag vet inte när detta går över, men jag hoppas på snart!
 
Hoppas ni förstog vad jag menade, pusss//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback