DM del 2
2013-03-24 - 15:32:55

Nu kommer del 2:
 
När vi hade vart inne på förtäning så gick vi upp till omklädningsrummen. Vi skulle sätta upp håret, spraya huuuuuur mycket som helst med hårspray osv. När jag tog ut tofsen på kvällen, så såg det ut som att jag fortfarande hade en tofs i håret, hahah. 
 
Vi blev också sminkade jättefint, och satte rosetter i håret. Alla i hela föreningen skulle locka håret, så det tog ju också lite tid. :) Sen så blev det lunch, och jag tyckte den var sådär, men det gick att äta iallafall. 
 
Efter det så skulle vi till träningshallen. Vi han bara värma upp, så vi han öva på programmet en gång innan vi skulle ut och tävla tror jag! Så man blev nervös, hiiihii. 
 
Stunden när man stog utanför tävlingshallen och skulle in och tävla, kommer jag aldrig glömma. Var så nervös och taggad så det går inte att förklara!
 
UNDERBARA ÄR NI INVADERS <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback