LONDON
2013-06-24 - 16:18:37

Åååh imorgon åker jaaag! Ska bli så skönt att komma bort från Sverige i några dagar.
Tror inte att det kommer vara jättebra väder, men det är bara jobbigt när det är för varmt i en storstad, eller  vad tror ni?
 
Jag ska iallafall dit med Filippa, min kusin Mira, mormor och morfar. 
Vi ska kolla på en massa saker som t.ex Big ben, Madame Tosods (Haha har ingen aning om hur det stavas), mamma miamusikal osv. Så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna shoppa, men lite iallafall :)
 
Vet inte om jag kommer kunna blogga, men jag hoppas..
 
Sååååå taggad !!
Checkmate. ✔ | via TumblrPinterestAlívio Imediato | via TumblrAlívio Imediato | via TumblrAlívio Imediato | via TumblrSun ♪
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback