Jag kan verkligen inte få in det i huvudet!
2013-06-12 - 22:41:15

Okej visst, jag är en väldigt trög människa, men detta borde jag väl ändå fatta...?
DET ÄR JU SOMMARLOV! Men jag är knappt glad?! Jo det är jag väl, men asså jag tror fortfarande att det bara är helg.
 
Det är sommarlov, det som jag har längtat efter sedan förra året. 
Så himla skönt. Inte behöva ställa en klocka på 6, och gå och lägga sig tidigt, plugga, sitta och lära sig massa saker, äta äcklig skolmat osvosv.
 
SÅÅ UNDERBART!
beach, love, sea, summer, surf - inspiring picture on Favim.comhttp://lindala.webblogg.se/
boy, boys, cliff, clouds, fall - inspiring picture on Favim.comмιηηιє ∂σFucck it upLittle EKeep your head up, the colors are beautifulwild child
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback