I´m back bitches, and I know everything. /D
2013-06-24 - 13:48:45

Heeeej!
 
Nu är jag äntligen hemma så att jag kan blogga :D
Hur har ni haft det? Kan ni inte kommentera och berätta vad ni har gjort hittills? :)
 
Jag kom hem igår eftermiddags, men såklart så funkade inte wifit då, men nu är det fixat!
 
Igår när jag kom hem packade jag upp, pratade med världens bästa, och mest saknade Anna, och kollade på Wallander. 
Trodde verkligen inte att jag skulle tycka att den typen av film var bra, men åh! Jag älskar dom!
Dom går på tv4 varje söndag. Tror det har varit 3 hittils, men man behöver inte ha sett de andra för att hänga med. Det är helt olika "fall" i alla. 
Haha här sitter jag och skriver om filmer.. ;)
 
Men jag bloggar såklart mer om en stund, puss !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback