LÄNGTAR.
2013-01-01 - 17:50:00

Jag längtar sjukt mycket till att börja träna igen! Men det är ju bra att man får träffa laget idag iaf tycker jag :)
Jag vill så gärna gå på ala träningar igen! Men snart börjar det igen. Jag  tror att det börjar den veckan lovet tar slut, nåt sånt iallafall! Så det är bra! Isåfall har vi träning om 10 dagar typ, om man inte räknar med idag :D
Det är ju såklart skönt med lov också, men känns så längesen jag tränade, efterssom jag inte gick på saå många träningar dom senaste två veckorna, för att jag hade ont i ryggen :/
 

Kommentarer
Postat av: Emma - my blog, my life

super fin blogg:D

Svar: Tack! :D
cheerbesties.blogg.se

2013-01-01 @ 18:13:23
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback