GODNATT
2013-01-17 - 22:25:50

Hejhej:)
 
Förlåt för dålig uppdatering av mig idag, men har inte hunnit, eller haft något att skriva om. 
 
Jag har suttit och pluggat franska i typ 2 timmar nu. Jag trodde att vi hade typ 238454394 verb, men tydligen hade vi bara typ 10 stycken.. Fan. 
Men jaja, nu kan jag dom till en annan gång. Eller inte;)
 
Hade träning idag, jättekul och träffa alla igen och träna. Men vi va liiiiite för okoncentrerade (stavning), och skrattade för mycket. Men de va roligt ändå:)
Vi lärde oss inget nytt, men vi tränade på DM-programmet.
 
Imorgon börjar vi lite senare, bussen går 9 över 8, sköönt. 
Då har vi slöjd, och sen efter det så ska vi till åby eller vad det var och ha simtest. FML.
 
Men nu ska jag sova, är jättetrött!
 
Puss på er//Daniella :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback