Im back
2013-04-24 - 21:33:38

Hej!

Nu är jag tillbaka! Vet inte om ni vet men jag har varit i Stockholm på Justin Bieber konsert! Asså herregud det var den bästa dagen i hela mitt liv! Så nu tänkte jag berätta vad som hände

Måndag: Först vaknade jag vid klockan 6.24 och då skulle jag fixa klart allt. Sen åkte vi in till Göteborgs Central och därifrån tog vi tåget till Stockholm. Tåget gick hyfsat fort men det var ganska mysigt.
När vi kom fram åkte vi till hotellet och fixade oss snabbt och sen åkte vi till Globen. Vi hittade inte först men när vi väl hade satt oss i kön var klockan typ 1 eller halv två. Sen satt vi där tills 18.00.

Det var ganska tråkigt men det gick bra. Sen blev vi filmade av afronbladet och Expressen!! Det var skitkul! Lite senare kom vi äntligen in och vid 19.00 började förbandet. Dom var helt okej. Sen var konserten försenad så den började 21.00.

Konserten var underbar! Vi hade bra platser och jag vet inte vad jag gjorde för jag grät, skrek, sjöng och hoppa samtidigt vilket är typ omöjligt! Det bästa var när Justin åkte ut över publiken på en grej och han var över oss, så tittade han ner och vi fick ögonkontakt! Det var den lyckligaste stunden i mitt liv och jag grät ännu mer!

Sen var konserten slut och jag hade ont i fötterna, huvet och ryggen men jag var både glad och ledsen haha jag var en stor röra! Jag grät lyckotårar och ledsna tårar! Hehe;) men sen åkte vi till hotellet!

Tisdag: Vi gick upp vid 8.00 då gick vi ner och åt frukost. Sen gick vi till hollister och där köpte jag en tröja som ja lägger ut bild på. Efter det åkte vi till T-centralen och käka på McDonalds och så köpte jag en Frapino på EspressoHouse som jag hade på tåget hem. Ja sen åkte vi hem och nu är jag här. Detta har värkligen varit en underbar "resa" jag önskar värkligen jag kunde göra om det!

Men jag är jätte glad över att jag ska få träffa Anna o Daniella imorgon o Alla andra!

/tindra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback