Svar på Frågestund Tindras svar
2012-11-23 - 15:29:03

Kan ni göra videoinlägg? Ja kanske det :)

Hur länge har ni gått i Cheerleading? Jag började denna terminen men jag har gått i cheerdence!:)
 
Kan ni lägga ut en video när ni gör Scorp,Stretch,Spike? Ja visst!:)

Vad kan ni göra för gymnastik? Jag kan inte så mycket än jag kan bara ''basik'' saker när man går i cheer t.ex kullebytta, hjulning, rondat:)

Varför går ni i Invaders? för dom satte oss i det laget;)
 
Har ni några djur? Jag har inte det men vill ha!
 
Har ni brutit någonting i Cheerleading ? Isf vad? Hur? Nej det har inte jag :)
 
Värsta minnet med Cheerleading? Bästa minnet? Har inget speciellt eftersom jag inte har gått så länge

Kan ni göra en strechings video? Ja visst :)
 
Vem är vigast av er? Vet inte:)
 
Vem har mest sixpack? Daniella
 
Vad önskar ni er i jul? Lång lista får det gärna vara med typ vad det kostar och vad det finns :)  Kan göra ett annat inlägg med det
 
Hur fixar ni ert hår? Det är jättefint! Fin blogg btw! <3 Jag brukar inte göra så mycket jag borstar det på och kanske sätter upp det eller nått :) Åh tack!:)
 
Vad är ert värsta minne?? :D Gu va svårt! Jag vet inte! :)
 
Vad är det svåraste med att va cheerleader? <3 Att våga! T.ex Jag vågar inte göra handvålt eller försöka typ flickis!
 
Hej sötisar! Vilken fin blogg ni har! Jag är Annas kusin och jag ville ställa en fråga om cheerleading.. hur är den bästa tekniken (dvs. Vad ska man tänka på och hur ska man göra) för att lyckas/våga gå upp i extension som topp (på kort tid). Dessutom vad ska basarna tänka på i uppgången till extension? <3 kram på er!  Hej! När man är bas ska man tänka på att ha ett bra grepp om foten, att alltid kolla på toppen, vara lugn och inte stressa upp sig och att dippa med benen! Sen måste ni också lita på varandra att alla gör sitt! då går det nog bra!:)
 
Hej, 
Har ni nån studsmatta? Ja!:)

Fanta eller cola? Cola!!!! :D 
 
Chips eller godis? Godis! :)
 
Är ni bästa vänner? JA!:D
 
Roligaste stund? När daniella trodde att det var laktos i ägg så sa anna självsäkert ''men daniella det är ju gluten i ägg'' ! hahahahahahah!
 
Hur mår ni? :) Bara bra:)
 
Hej! Jag undrar vad som är eran favorit outfit just nu :) ♥  Jag vet faktist inte! :)
 
Hur många soffor har ni i era hus tillsammans? Jag har 2 ^.^
 
Bästa sommarminnet? Spanien 2012! :D 

Favoritklädesplagg och favvoaffär? 
vet inte <3 men jag gillar Gina, hotline, raglady, tara, 
 
Vad gör ni helst en fredagskväll? Myser!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback