NU sitter jag på planet...
2013-06-17 - 08:41:00

Mot Spanien! 
 
Det ska verkligen bli grymt kul att resa lite, och få lite vaaarmt! Några kompisar kom förbi på morgonen, dom ska bo i vårat hus sålänge. Dom bor i Stockholm, så dom ville se hur det var här, så när vi åker passar dom på.
Dit vi ska åka till heter Nerja, och vi bo på nåt hotell där som jag inte vet namnet på.
Jag har lovat mig själv att göra detta medan vi är där:
 
  • Bli bruuun
  • Ta en massa bilder
  • Ta massa cheerbilder
  • Göra gymnastik på stranden
  • Strecha
  • Bada en massa
  • Äta massa god mat
  • Blogga
Vet inte än om jag kommer ha wifi, men jag kommer gå till cafén och sånt annars, där dom har internet.
SÅ hola amigos, om några timmar är jag framme.
 
Ps. Detta är tidsinställt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Irini Vanessa Argiri

men åh vad kul, vill också! men ska nog till grekland :)

- nu är vinnarna uppe på bloggen, kika in & se om det blev du! :)

2013-06-17 @ 13:03:05
URL: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback