Nu är klockan mycket.....
2013-06-12 - 00:51:53

Och ni sover kanske redan? Eller nej... Klockan är ju bara halv ett typ? Och det är ju sommmaaarrrr:D
SÅ. SJUKT. SKÖNT. 
 
Men idag hade vi klassfest, och det var det roligaste, men sjukaste jag har varit med om. 
Såååå mycket hände, och jag vet inte hur mycket vi grät, eller skrattade... Haha.
Men nu är det mesta löst, och jag skriver ett längre inlägg om allt imorgon :)
 
Och jag måste bara säga en sak...
 
7A. Jag älskar er så ooootroooliiiigt mycket! Trodde verkligen inte att det gick att få in så många underbara människor i en klass. 
Vi är nog den skummaste som finns, men den roligaste också...
 
Detta året har gått så fort, men vi har två kvar..
ÄLSKAR ER MINA UNDERBARA MONGOOOS 
Sjukt gamla bilder men jaja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback