G O O D M O R N I N G
2013-06-12 - 13:57:00

Nu har jag och Anna vaknat... Haha lite trötta? Nej men vi vaknade för typ 40 min sen, men har bara legat och pratat osv.
 
Jag skulle berätta om kvällen igår, så här kommer det:
 
Jag, Tindra och Anna åkte till lokalen tillsammans med Tindras mamma, men blev lite sena av olika anledningar.
Men när vi kom så var alla där, och alla gick bara runt och pratade/dansade, mysigt!
Sen blev det musikquis, (eftersom att det är musikklass) och det var väl inte det roligaste på kvällen, men ändå kul.
Jag var lite trött i början, eftersom att jag hade varit sjuk dagen innan och så.
Men sen åt vi pizza, och körde: "Du är klassens....". Haha jättekul. 
Jag och Tindra hade sånna problem men pizzan, för vi tyckte inte att den gick att skära, så vi delade på en stor bit och åt knappt upp den.. Haha pinsamt. 
 
Sen efter maten vet jag inte vad som hände.. Allt blev kaos. Jag grät heelt sjukt mycket och alla sprang ut och in hela tiden. 
Jag kan tyvärr inte berätta varför jag  blev så ledsen, eller varför det blev kaos, för det är personligt.
Men som tur var löste sig allt, och då blev jag hyper helt plötsligt.
Vi dansade, sjöng, sprang runt och hade såå roligt. 
 
Efter en stund dansade de flesta tryckare, så mysigt. 
 
Klockan halv 11 ungefär åkte vi hem, och kvällen tog slut såå fort. 
När alla skulle säga hejdå kändes det hemskt, men som tur är så slutar vi ju inte nian. Så vi ses i sommar, och nästa år igen.
 
JAG ÄLSKAR ER 7A!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback