vetintevadjagskahaförrubrik
2013-01-06 - 16:56:09

HEJ
 
Nu ska nog Linné gå hem snart, och då ska jag nog äta middag och kolla på pretty little liars... Haha så nördig
Pratar lite med Elin i telefon nu, hon typ sitter i ett omklädningsrum? haha
 
Men när jag har kollat klart på alla sesånger av pll, (som jag IIIINTE vill ska hända) så ska jag nog börja kolla på Gissip girl. Tindra & Anna säger ju att det är så bra så.
 
Jag och Linnéa kollade på The last song igår, sett den massa gånger men ååh, den är så bra.
Har väldigt svårt för att gråta i filmer men det var nära asså. 
Jag tror aldrig jag har gjort det. 
 
Mitt hår är typ helt kaos nu, för jag har låtit det självtorka så de e helt burrigt, jag ser ut som ett troll. 
haha intressant va?'
 

Puss från Daniella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback