TRÄNING
2013-01-19 - 18:11:20

Träningen är över nu :(, och jag har varit hemma ett tag. Men det var jätteroligt, och det kändes som att det gick bra idag ! Av nån anledning går det bättre på helgerna, vi är så flummiga på veckorna, så det slutar med att vi ligger i en hög och skrattar :') 
Förresten Jag lärde mig spagathandvolt utan pass idag ! Jag gick ju i gymnastik före cheer, och där lär man sig att landa med benen ihop (iaf där jag går.) Men i cheer, gör nästan alla spagathandvolt, och då känner man ju sig lite utanför annars, haha. Men spagat handvolt, då landar man med ett ben i taget.
 
Här är en film på hur en spagathandvolt ser ut, hittade den på youtube. Vi hade ingen tumbling, utan platt matta, men ni förstår nog hur det ser ut iaf!
 
Här är en handvolt, med benen ihop när man landar.
 
Nu kan jag verkligen inte göra lika bra, men jaja, så att ni förstår iaf!
 
Pusspuss, och hoppas att ni har det bra!
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback