Nattinatti
2013-05-08 - 23:14:07

Nu tänkte jag sova om en stund.
Gick upp ganska tidigt imorse, så är trött nu...
 
Imorgon ställer jag klockan på 20 i 10, för att gå ut och sälja gt. Någon extradag, blääää:(
Men efter det går jag hem, byter om och sminkar mig osv, och tar tåget med min lillasyster till Kungsmässan för att köpa                        Det får ni se imorgon :)
 
Här kommer lite kvällsinspo, så får ni sova som prinsessor/prinsar:*
 
Puss
Blackbear, Bd | via TumblrMy World(5) couple | Tumblrstudded shorts | Tumblr(5) couple | TumblrNothing Like Us | via Tumblr ❀ | via FacebookvsphotosPhoto by angyjolie93 • Instagramlove | via Facebookvsphotosfit | Tumblr(75) selena gomez | Tumblrweheartit♥ | via Facebook(12) couple | TumblrWonderland† | via Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback