Jävla klant
2013-05-21 - 22:59:16

Hej finisar!

Förlåt för min dååååliga uppdatering idag:(

Men idag hade vi idrottsdag, och det var kul! Jag var bäst av tjejerna i klassen i längdhopp, och kom med i stafetten, så de va ju kul:))

Sen när vi kom hem hoppade vi studsmatta och då hände en liten grej..
Jag skulle göra flickis, men tvekade mitt i den, så jag landade på nacken och fick jätteont. Jag började må illa, och sen hämtade min mormor mig och körde hem mig.
Men när jag kom hem mådde jag mer, och mer illa, och började bli yr och trött.
Så jag och mamma åkte in till akuten, eftersom att det kan vara farlig med nacken och så.
Men det var bara något med muskeln, så jag måste äta massa Ipren och vila..
Så tråkigt..
Men tack underbara vänner som finns för mig, älskar er mer än ni nånsin kommer att förstå!<3

Så nu är jag jättetrött, mår illa och vill bara sova. Tänkte göra det nu också.
Vi har ju konsert imorgon, ååh ska bli så kul! Så jag har packat massa nu:)

Puss //Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback