Jagärsääämstpåattkommapårubriker
2013-05-06 - 22:37:09

Hejhej!

Ikväll har jag varit hemma med familjen, kollat på tv mest, och bara myst liksom.
Har också smsat med världens finaste människa nu på kvällen<3
 
Men jag ställer klockan på kvart i nio, så jag kommer väl upp kvart över eller något sånt.. Haha.
Då fixar jag iårning mig, och går till Anna för att baka till öppet hus som är på kvällen imorgon.
Vi ska baka typ 60 kakor, så det kommer ju ta ett tag. Men om jag inte har fattat fel, så är Tindra där också, så det blir kul!
Efter det får jag se vad jag hittar på.
 
Men detta blir nog sista inlägget för mig idag, så ni får sova som prinsessor/prinsar inatt. 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback