Godnatt
2013-05-09 - 23:17:27

Haha jag är så tråkig.. Går och lägger mig jättetidigt. 
Men jag är trött, och har iget speciellt att göra, så varför inte liksom? 
Jag har smörjt in mina ben med body lotion, och ansiktet med "summer glow", så att man blir lite brun, duschat och städat mitt rum lite. Så duktig är jag :)
 
Hehe men nu får ni lite kvällsinspo!
Sov som prinsessor/prinsar så hörs vi imorgon!
 
Puss
(100 ) text | TumblrShe loved life and it loved her right back | via TumblrShe loved life and it loved her right back | via TumblrTumblrMay 9, 2013 - Google+great friends | via Facebookчoυ αrє ρєяfєст тo றє ∞ | via TumblrWalking Disaster | via TumblrLOVE | via TumblrShe loved life and it loved her right back | via TumblrPhoto by martineegeland • InstagramShe loved life and it loved her right back | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback